Bestellen en verzenden

Op deze pagina vind je alle informatie over de bestelling en levering van onze producten


Gemiddelde levertijden

Wij streven naar de beste prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Daarom kiezen wij ervoor om de producten direct vanuit de leverancier te versturen. 

Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport, opslag, verpakkings, en verzendkosten en de producten aanbieden tegen een eerlijke prijs.

Iedere bestelling wordt binnen 24-uur verwerkt en de gemiddelde levertijd bedraagt 7 - 14 dagen.


Altijd gratis verzending

De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling wordt 100% GRATIS bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.

Volg je bestelling

Je kunt jouw bestelling volgen via onze Track en Trace pagina. De Track en Trace is vanaf 2 - 3 dagen na jouw bestelling altijd en overal online te volgen zodat je precies weet wanneer jij jouw producten thuis kunt verwachten.


Klik hier om je bestelling te volgen >>

Defect en/of verkeerd product?

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport of dat er een verkeerd product wordt geleverd. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

Verloren pakket / teruggestuurde pakket?


In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.

Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor


Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Fashionsfusion de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wij gerechtigd om €15 euro van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden.

Annulering van geplaatste bestellingen


Onze bestellingen worden direct in het verwerkingsproces gestopt, annuleren is daarom helaas niet mogelijk.

Vragen over je bestelling?

Heb je vragen over je bestelling? Wij raden aan om eerst te kijken op de veelgestelde vragen pagina. Staat jouw vraag hier niet tussen?


Klik dan hier om direct contact met ons op te nemen >>